У жовтні 2016 року ураган Метью привів до широкомасштабних руйнувань і величезних людських жертв на узбережжі західної Атлантики.
Він заподіяв матеріальну шкоду на суму понад 10,5 млрд доларів, що робить його найбільш дорогим атлантичним ураганом після урагану Сенді в 2012 році.
Ще до того, як ураган Метью пройшовся по берегу Флориди 6 жовтня, генератори Cat® почали працювати для задоволення насущних потреб тисяч жителів по всьому південно-східному узбережжю США.
Скотт Ленд, менеджер з оренди генераторів в Gregory Poole Power Systems в Північній Кароліні каже, що вже 3 жовтня телефони почали дзвонити майже нон-стоп. Люди мали потребу в забезпеченні генераторами. У той же день почалися і поставки обладнання.
Вже наступної неділі, дилери компанії Cat® в США задіяли понад 400 дизельно-генераторних установок Cat® – в розмірі від 20 кВт до 2 МВт – в районі між Флоридою, Джорджією, Південною Кароліною і Північною Кароліною. Навіть дилери Cat®, що знаходяться на заході від річки Міссісіпі, підтримували командні зусилля, так само як це робили і дилери з північного сходу.
Дилери Cat® забезпечили надійне, узгоджене реагування на потреби громадян, які постраждали від урагану Метью. Використовуючи сотні одиниць техніки, менеджери мережі по всій країні функціонували як єдина мережа, працюючи разом, щоб генерувати електроенергію і задовольнити потреби постраждалих.
«Ми були готові допомагати в будь-який час і в будь-якій ситуації», – говорить Робб Гомолка, регіональний менеджер з продажу Caterpillar.
На додаток до аварійної електростанції, генератори електроенергії Cat® надали техніків і допоміжне обладнання для комплексного вирішення.
Робб Гомолка розповідає: «Спільна робота і координація зусиль в цей критичний час показує, що ми працюємо всі разом, як одна команда, демонструючи міць нашої дилерської мережі Cat®».
В екстрених випадках, таких як ураган Метью, менеджери працювали понаднормово, щоб переконатися, що генератори будуть своєчасно задіяні там, де їх потребують.
«Близько двох тижнів ми були дуже зайняті, працювали по 14 і 16 годин в день, – згадує менеджер Caterpillar. – Робочого часу не вистачало щоб відповідати на всі дзвінки. Але більшість людей, які зверталися до нас за допомогою, були в розпачі, тому так важливо залишатися професіоналом і вчасно зрозуміти, що саме їм потрібно, щоб гарантувати результат».
Під час надзвичайної ситуації практично всі навколо відчувають потребу в енергії – від муніципальних утворень до підприємств харчової промисловості. Клієнтам потрібна була допомога, і компанія Caterpillar надала її.
Такі високі стандарти якості обслуговування і клієнтоорієнтованості Caterpillar задає всім своїм дилерам. Компанія «Цеппелін Україна» – не виняток. Звернувшись в компанію, ви можете розраховувати на висококласний сервіс і якісне обслуговування.
З питань придбання та обслуговування будівельної техніки та обладнання, силових установок та двигунів, зверніться в колл-центр компанії «Цеппелін Україна» за телефоном 0 800 300 350.
Інформацію розміщено на правах реклами